Tržnice nakon radnog vremena postaju mjesto druženja i zabave, Dolac od idućeg petka postaje dom nacionalnog projekta revitalizacije tržnica, PLACE marketa

Tržnice nakon radnog vremena postaju mjesto druženja i zabave, Dolac od idućeg petka postaje dom nacionalnog projekta revitalizacije tržnica, PLACE marketa

Glavna zagrebačka tržnica Dolac od idućeg petka, 9. lipnja postaje dom nacionalnog projekta revitalizacije tržnica, PLACE marketa, u sklopu kojeg će svaki sunčani petak do 14. srpnja tržnice nakon radnog vremena postati mjesto druženja i zabave, najavili su u četvrtak organizatori.

Cilj projekta je oživjeti hrvatske tržnice nakon radnog vremena, pa će tako svaki sunčani petak tržnice nakon radnog vremena postati prirodna pozornica za predstavljanje lokalnih specijaliteta, lokalne kulture i lokalnog života.

Vrhunski ugostitelji i chefovi, klopa, cuga, muzika, sajam OPG-ova, edukacije o održivosti u kuhinjama i promocija klimatske kuharice samo su dio onog što sprema PLACE market ove godine, najavljuju organizatori u priopćenju.

Nakon radnog vremena, Dolac će se pretvoriti u veliki restoran i izletište na otvorenom gdje će kuhati neki od ponajboljih zagrebačkih ugostitelja i chefova koji će se iz petka u petak rotirati.

Purica s mlincima, skradinski rižoto, punjene paprike, pohanci, kamenice, jakobove kapice, kaiseršmarn, tuna tataki, pljukanci s lososom i kozicama, fuži sa šumskim gljivama i pršutom, tuna u šalši,  hobotnica na galicijski način, pincho moruno, sendvič sa srdelama, samo su neka od jela u kojima će posjetitelji moći uživati po, kako je najavljeno, fer cijenama.

Uz to bit će organizirane i live svirke te DJ nastupi, a na štandu Instituta za razvoj i međunarodne odnose bit će predstavljen projekt u suradnji sa Suzy Josipović Redžepagić – Klimatske kuharice o utjecaju gastro sektora na emisiju CO2 i klimatske promjene.

Na Dolcu će se naći i kutak za OPG-ove s oznakom “Plavi ceker” koji je znak kvalitete i koji je namijenjen označavanju, isticanju te promociji najkvalitetnijih poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda iz cijele Hrvatske koji se plasiraju na tržište Zagreba pod motom “Od hrvatskog polja do zagrebačkog stola-jamči Zagreb”.

Tako će se na PLACE marketu naći neki od najkvalitetnijih proizvođača meda, likera, vina, džemova, rakija, domaćih mesnih delicija, sireva, sokova i  voćnih sirupa, ulja,  raznih namaza od povrća te drugih proizvoda. (Hina)

Foto: Ilustracija

KATEGORIJE
OZNAKE

KOMENTARI