The Boring Company Elona Muska sada se procjenjuje na gotovo 5,7 milijardi dolara

The Boring Company Elona Muska sada se procjenjuje na gotovo 5,7 milijardi dolara

Boring Company, nastojanje Elona Muska da pobijedi promet stavljanjem Teslasa u tunele, prikupila je 675 milijuna dolara koje planira upotrijebiti za izgradnju više svojih Loop projekata.

Novo financiranje tvrtke Boring Company, objavljeno u srijedu, dolazi od tvrtki rizičnog kapitala, kao i tvrtki za nekretnine. Sequoia, istaknuta tvrtka iz Silicijske doline koja je prije ulagala u Musk, zajedno je predvodila ulaganje s Vy Capitalom. Ugovor procjenjuje Boring Company na gotovo 5,7 milijardi dolara.

Loop je uglavnom podzemni transportni sustav koji nudi putovanja od točke do točke između stanica na kojima se ljudi ukrcavaju u Tesla SUV. One Loop sustav već radi u Las Vegasu s tri stanice i 2,7 milja tunela u Las Vegasu Convention Center. Postoje planovi za proširenje sustava po cijelom Vegas stripu, s 51 stanicom na udaljenosti od 29 milja.

Boring Company također razvija projekt u Fort Lauderdaleu na Floridi i u razgovorima je sa San Antoniom u Teksasu. Ranije je najavljivala projekte u Chicagu, Washingtonu, DC i Los Angelesu, ali ih nije dovršila. Suočio se s tužbom nesretnih susjeda iz Los Angelesa, a pao je u nemilost kada je Chicago izabrao novog gradonačelnika. Nisu dovršene dozvole za njegov projekt DC to Baltimore, koji datira iz 2017. godine.

“Još uvijek smo vrlo entuzijastični i želimo ići naprijed”, rekao je gradonačelnik Fort Lauderdalea Dean Trantalis za CNN Business u četvrtak.

Rekao je da vlada surađuje s tvrtkom Boring Company na inženjerskim pitanjima na projektu koji bi povezao centar grada i obližnju plažu. Rade na usklađivanju rute s pravom prolaza nad kojim grad ima veću kontrolu. Odbio je reći kada bi to moglo biti dovršeno.

Kritičari su doveli u pitanje je li u osnovi upravljanje sustavom podzemne željeznice, ali s automobilima, a ne vlakovima, učinkovito korištenje tunela, čija izgradnja može koštati i do milijardu dolara po milji. Boring Company kaže da razvija jeftiniju tehnologiju tuneliranja i tvrdi da je njezin sustav superiorniji od tradicionalnih sustava podzemne željeznice jer će putovanja biti od točke do točke, a ne planirana zaustavljanja, kao na drugim postajama. (Ali bi ih potencijalno mogao usporiti promet tunela ispred njih.)

Musk, izvršni direktor Tesle, ranije je iznio grandioznu viziju tvrtke Boring Company, s ljudima koji su se vozili kroz gradove u namjenskim autonomnim vozilima pri brzinama do 120 mph. Ali dosadašnja stvarnost, barem u Las Vegasu, uključivala je ljude koji su upravljali nečim što nalikuje standardnim Teslama pri 35 milja.

Boring Company i dalje kaže da planira s vremenom prijeći na potpuno autonomno poslovanje, što će smanjiti troškove poslovanja.

Sequoia je na blogu rekla da je Boring Company na “prelomnoj točki”.

“Sljedećih nekoliko godina performanse su 10 puta veće jer će njihovi sustavi biti brzo ponovno upotrebljivi i potpuno autonomni”, piše.

Boring Company kaže da je njegova sljedeća generacija stroja za kopanje tunela dizajnirana da može raditi na daljinu i autonomno, ne zahtijevajući nitko u tunelu. Njegova trenutna iteracija stroja, nazvana Prufrock, dizajnirana je za kopanje do jedne milje tjedno. Brže kopanje tunela ključno je za smanjenje troškova.

Boring Company je priopćila da također planira graditi komunalne i teretne tunele. Nije odgovorila na zahtjev za komentar.

Izvor/ CNN Business/ Foto: Screenshot/ Izvor/ TESLA

KATEGORIJE
OZNAKE
Podijeli

KOMENTARI