Istra na naslovnicama šest turističkih magazina na kioscima diljem Austrije

Istra na naslovnicama šest turističkih magazina na kioscima diljem Austrije

Istra se na austrijskom tržištu istovremeno našla na naslovnicama čak šest turističkih magazina – ADAC Reisemagazin, Alpe Adria Magazin, Dumont, Der Feinschmecker, Merian te tjednom prilogu Kurier Freizeit, izvijestili su u ponedjeljak iz Turističke zajednice Istarske županije.

“Na kioscima diljem Austrije Istra se pojavila istovremeno na naslovnicama čak šest magazina!”, zanimljivost je koju prenose iz županijske turističke zajednice, ocjenjujući to i “nadasve odličnom vijesti”.

ADAC Reisemagazin, Alpe Adria Magazin, Dumont, Der Feinschmecker, Merian – prestižni su turistički i lifestyle magazini koji su svojim čitateljima u predsezoni predstavili Istru kao “blisku i atraktivnu destinaciju, pružajući im pregršt informacija te savjeta za putovanje i boravak na najvećem hrvatskom poluotoku – njihovom najbližem Mediteranu”.

“Tu već ‘fantastičnu petorku’ dodatno je zaokružilo subotnje izdanje utjecajnog Kurier Freizeita u kojem je popularni tjedni prilog Istri posvetio i naslovnicu i reportažu na punih osam stranica. U tom utjecajnom austrijskom dnevniku s najvećom nakladom, čije brojke dosežu 250.000 primjeraka, cijena oglasa preko cijele jedne stranice iznosi i vrtoglavih 14.600 eura”, prenose iz Turističke zajednice Istarske županije.

Istarski župan Boris Miletić u priopćenju ističe kako je “Istra danas svjetski turistički brend, što potvrđuju česte i brojne reportaže i novinarski napisi u uglednim svjetskim medijima, čime se svakako neizmjerno ponosimo”.

“Kada se u jednom danu na kiosku pojavi čak šest magazina u Austriji i Njemačkoj koji donose priče o ljepotama naše regije, to je povijesni uspjeh!”, ocijenio je Miletić.

Podsjeća kako je Istra i lani, usprkos pandemiji, ostvarila najbolje turističke rezultate u državi, a “prema dosadašnjim pokazateljima, ova će sezona biti iznad svih očekivanja, što znači da smo prepoznati kao sigurna i poželjna turistička destinacija”.

Miletić naglašava i kako se Istri turizam nije dogodio slučajno, već su u njega promišljeno i sustavno ulagali i razvijali ga, bilo da je riječ o turističkoj infrastrukturi, eno-gastronomiji, manifestacijama i atrakcijama, očuvanju i promociji prirodne i kulturne baštine ili pak, razvoju selektivnih oblika turizma.

U tome smjeru ćemo i dalje nastaviti, a naglasak će prvenstveno biti na ekološki održivom turizmu, poručio je.

I direktor županijske turističke zajednice Denis Ivošević ocjenjuje kako je pojavljivanje Istre na naslovnicama čak šest magazina “više nego fantastična vijest na samome početku glavne sezone”.

“Jer uza sav trud i ulaganja u marketinške aktivnosti koje provodimo tijekom cijele godine, a posebno u zimskim mjesecima i predsezoni, ovakav efekt možemo slobodno nazvati ‘hat-trickom’ istarske turističke utakmice – zapravo dvostruki! To je zgoditak o kakvom nismo ni sanjali, jednostavno, dogodio se trenutak u kojem se sve poklopilo”, ističe Ivošević

Poručuje i kako je promocija koju je time ostvarila Istra nemjerljiva.

U priopćenju se prenosi i kako je direktor ART Redaktionsteama Wolfgang Neuhuber svoju poruku zaključio riječima: “Ni Toskana, ni Pijemont, niti Južni Tirol, a ni Azurna obala – nego Istra”, uz jedinstvenu fotografiju šest naslovnica snimljenih u subotu, 19. lipnja, na jednom novinskom kiosku u Beču. (Hina)

Foto: Pixabay

KATEGORIJE
OZNAKE

KOMENTARI