Prva dama zagrebačkog turizma Martina Bienenfeld: Muškarci odluke donose instinktivno dok žene znaju biti opreznije

Prva dama zagrebačkog turizma Martina Bienenfeld: Muškarci odluke donose instinktivno dok žene znaju biti opreznije

Večernji je list u suradnji s časopisom Zaposlena, naime, pokrenuo projekt “Mentorstvo kao oblik networkinga među ženama”. Koliko je ženska solidarnost važna u poslovnom svijetu svjesna je i jedna od najuspješnijih direktorica turističkih zajednica u Hrvatskoj, Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice Zagreba, koja je spremno pristala naći se pri ruci mladim ženama s poslovnim ambicijama, piše Večernji list.

Svaka osoba je posebna, bez obzira da li je riječ o muškarcu ili ženi. Kroz svoju karijeru naučila sam da stil poslovanja određuje karakter pojedinca i osobine, neovisno o spolu. Doduše, mislim da muškarci donose odluke instinktivno i ne idu previše u analize, dok žene, s druge strane, znaju biti opreznije i sagledavaju situacije iz više aspekata. Mlade treba educirati te im treba dati putokaze kako bi uspjeli pronaći pravu mjeru te se realizirali u budućnosti kao odgovorni i sposobni profesionalci u svom poslu – komentar je direktorice zagrebačke Turističke zajednice M. Bienenfeld, koja je 2016. proglašena Ženom godine u izboru časopisa Zaposlena.

Magistra znanosti direktorica je TZ Zagreba od lipnja 2014. godine, a dotad je bila voditeljica Odjela za turizam pri Gradskom uredu za gospodarstvo, rad i poduzetništvo Grada Zagreba, koji u svom opisu posla ima provođenje strategije razvoja turizma, izradu planova, predlaganja mjera poticanja investicijskih aktivnosti u turizmu te brojne druge aktivnosti vezane za turizam Zagreba i Hrvatske.

Prva dama zagrebačkog turizma studirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. I to uz rad u Croatia Airlinesu. Godine 2004., završava poslijediplomski znanstveni studiji, smjer Međunarodni turizam u nacionalnoj ekonomiji na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, gdje je i stekla akademski stupanj magistra ekonomskih znanosti. Martina Bienenfeld razvija turističku ponudu hrvatske metropole s posebnim naglaskom na destinacijski menadžment.

Svjetski poznati zagrebački Advent ne treba posebno elaborirati, ali spomenut ćemo neka druga događanja kroz koja se Zagreb, pod turističkim vodstvom Martine Bienenfeld, profilira kao destinacija za kulturne, gastro i eno sladokusce, s brojnim kulturno-zabavnim događanjima tijekom cijele godine. Spomenimo, primjerice, INmusic festival, Zagreb Classic, projekte Dvorišta, Okolo, Plac Mljac ili Design District Zagreb tijekom kojeg su mnoge lokalne kreativne inicijative došle do izražaja. Svakako vrijedi istaknuti i Festival svjetla, koji od 2017. godine obogaćuje zagrebačku turističko-umjetničku scenu. Direktorica TZ Zagreb upravo s kulturnim i umjetničkim institucijama posebno brižljivo njeguje suradnju.

Posebno je ponosna na 8-godišnji projekt, u suradnji sa zagrebačkim Odborom za obrazovanje, “Kultura turizma” u sklopu kojeg se edukacijom učenika srednjih škola, kojima turizam i ugostiteljstvo nisu primarni predmeti, nastoji podići svijest o vlastitom gradu i upoznati ih s turističkim, kulturnim i prirodnim potencijalima grada. Čelnica TZ Zagreb može se pohvaliti da je institucija koju vodi za njena mandata dobila brojna priznanja i nagrade. Jedna od njih je međunarodno priznanje na Tourism&Strategy Festivalu u Parizu za najbolju digitalnu turističku promociju u Europi za aplikaciju Be There. M. Bienenfeld i njezin tim radi i na posebnoj promociji, a recentni primjer je izložba Croatie, pleine de couleurs fotografa, putopisca i avanturiste – Davora Rostuhara u Carrousel du Louvre. Cilj ambiciozne i sposobne direktorice, koja se svojedobno spominjala i kao ministrica turizma, cjelogodišnji je turizam u našem glavnom gradu, koji će uz spomenute segmente europskim metropolama konkurirati i zdravstvenim i poslovnim turizmom. Osobno joj je, kaže, iznimno bitno da se turizam razvija na održiv način.

Realno gleda i na njegovu budućnost: “Još neko vrijeme očekujemo više stope rasta, a potom će se, zbog ograničenosti kapaciteta i same veličine grada, rast usporiti. To je i normalno, s povećavanjem volumena, stopa rasta se smanjuje”, kaže Martina Bienenfeld.

Muškarci odluke donose instinktivno dok žene znaju biti opreznije https://www.vecernji.hr/biznis/treba-stati-iz-svojih-odluka-m-bienenfeld-odvazne-su-i-pobjednice-1286665 #biznis

AUTOR/Radmila Kovačević/Večernji list/Foto/Božidar Bebek

KATEGORIJE
OZNAKE
Podijeli

KOMENTARI

Wordpress (0)